Vi jobber for at SAMARBEIDE, KOORDINERT SAMHANDLING OG STRATEGISKE FORHANDLINGER skal skape individuelle muligheter for å kunne realisere resultater og varige effekter for den enkelte transportkjøper. Vi bør ikke sitte alene og isolert i vårt eget omfang – det bringer verken den enkelte selv eller verden videre.
Vi har en annerledes tilnærming
De fleste av oss er interessert i å tjene
penger, spare penger eller få noe gratis. Punktum. Vi er derfor ikke «låst» på at en tilnærming eller
et «tankesett» løser alle problemer eller passer for alle. Målet vårt er å
hjelpe kundene på kundens premisser i organiseringen og gjennomføringen av inngående transport- og logistikk aktiviteter, slik at de oppnår de best mulige løsninger
til lavest mulig kostnad. Derfor kan du være sikker på at det som anbefales
for deg er egnet og bra for din virksomhet.
Passiv Forvaltning
Hvis ditt transportomfang/mønster er relativt forutsigbart og oversiktlig så kanskje dette er løsningen for deg. Bli med i en eller flere av våre kunders etablerte avtaler. Rabattene øker med mer omfang. Dette er Vinn Vinn for alle
Aktiv Forvaltning
Hvis ditt innkjøpmønster, omfang, adferd er sporadisk, avvikende, kanskje tilfeldig og ikke alltid forutsigbart så er dette en mulighet for deg.
Vi tar sammen med deg en aktiv rolle i markedet og med de riktige transportaktørene. Du trer inn i aktivitet der det er flere med de samme behovene som opptrer sammen.
Gain & Share
Kanskje du allerede kjenner på en følelse av din virksomhet ikke er helt sikker på at dere har den beste/riktige avtalen for dere og kanskje på tide med en vurdering. Du kan mye selv, men mangler det siste. Da gjør vi det sammen! Du gjør mesteparten av jobben selv og bruker oss når du må. Det finner vi bare ut av.
Tilbudssiden må også tjene penger for å kunne opprettholde riktig kvalitet, konkurransekraft og kunne levere på de de skal. De må ha den riktige kompetansen, strukturen, organiseringen, størrelse, de rette ressursene og løsningene, men hvis vi klarer å møte hverandre som om det ikke er første og siste gang vi møtes – så vet vi at reduserte kostnader og økt kvalitet og lønnsomme gevinster skapes over tid. Når man skal vurdere ulike transportører, speditører, formidlere, meglere eller rådgivere bør man ta en titt på hvilke økonomiske insentiver disse jobber etter.
Vi har derfor fokus på to ting – finne den riktige transportpartneren eller speditøren og
maksimer egen forhandlingsposisjon gjennom å samhandle med andre.
Trenger din virksomhet inspirasjon og drahjelp til å vurdere egen tilstand og risiko? Kontakt oss – vi kan hjelpe din
virksomhet til å skinne!